Mijn eerste reis - Reisverslagen van Danielle Amperse - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Danielle Amperse - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Daar gaan we dan, aftellen is dan echt begonnen. Morgen begint de avontuurlijke reis naar Zuid Afrika en wat heb ik er zin in! Koffer is al ingepakt en vanmiddag afscheid nemen van de familie! Morgen om 17.40 zitten Laura en ik dan eindelijk op het vliegtuig naar Port Alfred, ik kan niet wachten!

Recente Reisverslagen:

09 April 2015

The final "days"

08 April 2015

Ant in Africaaaaa

05 April 2015

Weer een week voorbij!

27 Maart 2015

Weekje Kaapstad!

20 Maart 2015

Weer een rustig weekje!
Danielle

Morgen, Vrijdag 6 Februari 2015, vertrek ik 10 weken naar Zuid Afrika. Ik ga daar een periode Event Management volgen, dezelfde periode die in Leeuwarden ook word aangeboden. Ik verblijf daar in Port Alfred en verblijf ook een week in Kaapstad. Daarnaast staan er natuurlijk al een aantal leuke tripjes gepland en er komen zeker nog vele bij!

Actief sinds 05 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4682

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 11 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: