South Africaaa - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Danielle Amperse - WaarBenJij.nu South Africaaa - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Danielle Amperse - WaarBenJij.nu

South Africaaa

Blijf op de hoogte en volg Danielle

05 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Daar gaan we dan, aftellen is dan echt begonnen. Morgen begint de avontuurlijke reis naar Zuid Afrika en wat heb ik er zin in! Koffer is al ingepakt en vanmiddag afscheid nemen van de familie! Morgen om 17.40 zitten Laura en ik dan eindelijk op het vliegtuig naar Port Alfred, ik kan niet wachten!

Er staan natuurlijk al een aantal tripjes gepland, zoals natuurlijk een fantastisch mooie safaritocht.

Eerst maar eens voor het eerst in mijn leven gaan vliegen, ik ben benieuwd!

  • 05 Februari 2015 - 14:13

    Betty :

    Hoi Danielle , vliegen gaat je zeker bevallen. Ik ga je volgen...héél goede reis en geniet van je tijd in Sth Afrc.

  • 05 Februari 2015 - 18:36

    Alice:

    Gaat vast helemaal goed komen. Wij wensen je een veilige vlucht, en zijn benieuwd naar je verhalen we gaan ze volgen ☺ doehoeggg

  • 07 Februari 2015 - 23:19

    Harmen Schröer:

    Goede vlucht en plezier toegewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Morgen, Vrijdag 6 Februari 2015, vertrek ik 10 weken naar Zuid Afrika. Ik ga daar een periode Event Management volgen, dezelfde periode die in Leeuwarden ook word aangeboden. Ik verblijf daar in Port Alfred en verblijf ook een week in Kaapstad. Daarnaast staan er natuurlijk al een aantal leuke tripjes gepland en er komen zeker nog vele bij!

Actief sinds 05 Feb. 2015
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 4678

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 11 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: